zaterdag 15 november 2014


You spoke nicely to me
and I thought you cared.
Then, one by one, over time,
came the barbs:

A ridiculing comment;
A put down;
A blunt correction;
Implied blame for your feelings;
An ignoring or a shrinking back
when I got too close.

I tried not to notice,
to rationalise and deny,
to distract myself or to dissociate;
or to meet my needs elsewhere.

But my heart whispered,
and hurt.
Then for reasons I stayed away.
And you said nothing.
You did not care about me.
I saw.

8 opmerkingen:

  1. Lieve blogvrienden bedankt voor julle reacties het duurt nog even en dan kom ik weer terug. Liefs ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geduld en wacht dus neem de tijd die je nodig hebt.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Diana, het doe t pijn aan mijn hart dit gedicht...
    ik hoop dat het elke dag beter met je mag gaan
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen :)
    Neem je tijd zou ik zeggen. Maar dat doe je ook. Wij hebben geduld. Heb je gister een mailtje gedaan.
    Ik wens je een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik was er niet maar ik ben er wel
    love

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LieveDiana,er zal wel een reden geweest zijn
    voor je afwezigheid....
    Goed dat je weer terug komt.
    liefs groetjes Christiene................

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter