zaterdag 17 mei 2014


Dankbaarheid en Acceptatie

Soms geniet ik van het leven, soms is er frustratie,
Maar de sleutel naar mijn paradijs, is acceptatie,
Vrede hebben met mijn leven en wat er gebeurt
Kan ik steeds sneller, zodat mijn leven weer opfleurt.

Lange tijden van vrede in mijzelf zijn
Soms is er een wolkje, noem dat maar pijn.
Maar eerlijk, wolken hebben geen gewicht,
dus ik kan het dragen, ik heb het verlicht.

Tja dat is het leven, wat me is gegeven
Ik kan er blij om zijn, met dit leven
Dingen gebeuren en gaan zoals ze gaan
Ik accepteer het, en weg is die traan.

Hoe moeilijk dingen ook kunnen zijn,
Dankbaarheid voelen is heel erg fijn,
Ik heb nou eenmaal gekozen voor dit leven
Dit zijn mijn geleerde lessen, om door te geven.

Ondanks het wolkje voel ik ook balans en kracht,
Het duurt maar even, en ben nog steeds degeen die lacht.
Ik voel ik ben er bijna, en heb weer wat geleerd,
Fijn dat jullie dit lezen, ik voel me vereerd.

Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter